miercuri, 25 mai 2016

Hai să ne spunem adevărul mințind!

  Fiecare dintre noi își dorește o persoană sinceră alături de care să împartă bucuriile, speranțele, momentele triste, reușitele sau dezamăgirile...cu toții ne dorim să se simțim iubiți cu sinceritate, fără prejudecăți, așa cum suntem, cu bune și cu rele, dar cel mai mult ne dorim să nu fim mințiți...
De ce să ne spunem adevărul mințind?
  Pentru oricât de mult ne-am strădui să spunem adevărul în iubire nu reușim în totalitate acest lucru...
  Au fost situații în care auzeam afirmații care îmi întăreau mai mult convingrea pe care o aveam, aceea că mințim și când spunem adevărul într-o relație...
  Întâlneam afirmații care subliniau în sine minciuni...
1.- Ești al meu/ a mea... EL sau EA nu este un obiect nu îl/o poți deține, poți doar să împărți momentele cu EL sau EA dar nu îți aparține...
2. - Vom rămâne împreună pânâ la sfârșitul zilelor!
E genul de propoziție care am dori să fie reală dar la un moment dat..unul renunță fie că vrea fie că nu...
3. - Nu te compar cu nimeni... acesta este cea mai frecventă minciună...pentru ca noi oamenii fie că vrem sau nu comparăm situațiile între ele sau oamenii între ei...
4. - Esti cel mai frumos lucru care mi s-a întâmplat în viață!..Oare cel mai frumos să fie? Și dacă mâine ți se întâmplă ceva mai frumos...
Aș putea scrie multe exemple de afirmații care au în spate o minciună sau un neadevar mai mic sau mai mare...
Însă nu am scris acest articol din dorința de a face pe cineva nefericit sau pentru a molesta, ci din simpla dorință de a sublinia faptul că ar trebui să cântărim foarte bine ceea ce spunem și cum spunem...
E vorba despre suflet și cum îl protejam în fața dezamăgirilor, minciunii și urii...
  Hai să cultivam iubire în suflet!

Sursa foto: facebook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu