marți, 19 aprilie 2016

Cum ar fi să...fiu actriță?

  Întotdeauna am crezut că magia unui personaj vine din puterea omului de a trasmite gândurile, ideile sau stările sale dar mai mai mult decât atât aceea  capacitate de a ține publicul cu ochii ațintiți către scenă... Mai târziu am ajuns la concluzia că farmecul de a fii actor este dat de multitudinea momentelor în care actorul este capabil să fie se transpună absolut...să devină...personaj unu la unu...
.......................................................
   Și pentru că sunt genul de persoană care nu evită experiența ..am început sã mă gândesc intens  la a-mi încerca norocul...
  Așadar, spuneam că dacă nu aș obține un job în domeniul care îmi place, mă gândesc serios să îmi cultiv ,,tolba" de creativitate și ,,carul" de  spontaneitate în ceea ce înseamnă arta acesta sublima...TEATRU...
    Ca în orice altă arta ai nevoie de o doza de talent și forță de muncă ....de asemenea și ingredientul principal ce face să funcționeze totul...este... nebunia...
    Cam mult spus nebunie...vorbim defapt de curajul acelea de a face cu dârzenie tot ce îți propui...
    Cu părere de rău o să spun ceva ce nu aș fi dorit să spun...oamenii au uitat cu desãvârșire SĂ CREADĂ ÎN VISELE LOR...IAR CEI CARE MAI CRED NU SUNT ÎNCURAJAȚI SĂ CONTINUE...TRIST...DAR ADEVĂRAT..
   Fie că vorbim de teatru, de muzică, de desen sau oricare alta artă...ne este frică să încercăm...să facem ceva..
OAMENII BUNI....FRICA NU ÎMPLINEȘTE VISE!
  
sursă foto: facebook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu