luni, 11 aprilie 2016

Prima pasiune nu se uită niciodată...

   Îmi doream foarte mult ceva diferit, ceva care m-ar fi făcut să trăiesc cu adevărat...un loc în care visele mele puteau prinde aripi...
   Într-un final îl descoperisem....ERA EL, RADIOUL ...
Acela era contextul în care totul era posibil...
     Acolo am învațat pentru prima dată ce înseamnă să ai emoții, să te bâlbâi....să stai într-o familie și cum ar trebui să vorbești...acolo am legat prietenii ce încă durează și care sper să fie pentru totdeauna....acolo m-am descoperit rând pe rând pe mine....o fată ambițioasă .... care dorește să lase ceva în urmă....aceea fată simplă care dorește să facă ceea ce  îi place...
...........................................................

  Radioul a fost cel mai bun lucru ca mi s-a întâmplat...
    EL...Mă face să mă simt sigură pe mine și stăpână pe ceea ce spun....
    Viața pare că se ,,scurge" altfel acolo....
    Când vorbesc la radio zâmbetul este cel care mă ghidează....
    Acolo mi-aș dori să lucrez cândva...
    Radioul este ceva extraordinar!
    Radioul este prima mea dragoste!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu