vineri, 29 aprilie 2016

Nu mi-e frică să...

Mereu m-am întrebat, de ce noi femeile avem o teamă neexplicată în fața asumării riscurilor și în expunerea sufletului în fața bărbaților...
La un moment dat există un EL pentru care reușim să călcăm  orgoliu  în picioare și ne asumăm ,,riscurile" , dar bineînțeles că atunci avem parte și de sentimentul  acela tacit de vulnerabilitate...
   VULNERABILITATEA  este acel lucru care reușește să ne ghideze către asumarea unor decizii, doar pentru a nu pierde persoana resprectivă de lângă noi...    
   Noi, femeile facem alegeri de...FRICĂ?
   DA!
Multe dintre noi așa procedăm...
   Dar înainte de a pica în astfel de situații ar trebui să reflectăm mai bine la ce alegeri am putea să luăm și de ce...
   În primul rând să mă întreb DACĂ AȘ PUTEA FII FERICITĂ ALEGÂND ACEL LUCRU....în al doilea rând DACĂ MĂ RESPECT PE MINE ȘI PE CELĂLALT și nu în ultimul rând SĂ ȚIN CONT DE FAPTUL CĂ SUNT O FEMEIE EXTRAORDINARĂ CU SAU FĂRĂ BĂRBATUL ACELA....
Așadar...SUNT MINUNATĂ PENTRU CĂ SUNT ONESTĂ CU MINE ȘI FERICITĂ ÎN PIELEA MEA!
  
   sursă foto: facebook
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu