duminică, 10 aprilie 2016

Gândește pozitiv!

  ...Fiecare dintre noi ne-am  subestimat  atunci când ne propus un obiectiv prea înalt iar când am reușit  să îl atingem...teama  încolțea în inima noastră....
  Nu spun asta pentru că mă plictisesc sau pentru că nu știu să îmi cum să treacă timpul mai repede....o spun pentru că și mie mi-a fost teamă  atunci când am reușit să obțin bursa Erasmus în Torino, Italia...
     Povestea a început cu dorința mea de a mă ,,rupe" puțin de orașul Bacău și de a încerca altceva. Oportunitatea a venit ,,îmbrăcată" în experiența Erasmus...
    Bineînțeles că trebuia să îmi dreg emoțiile cumva ....așa că ușor, ușor mai în glumă mai în serios mi-am convins prietenele rând pe rând  să aplice la același program de studii ,,în afară" ...
     Eram sigură de reușita altora și de eșecul meu...
   Partea amuzantă a situației...era că eu sunt genul de persoană mult prea pozitivistă dar ajunsesem în momentul în care nu mai gândeam pozitiv...
      După testul de limbă care era în engleză.. .by the way ... eu mergeam sa studiez în italiană.  Un test inutil din punctul meu de vedere,  pentru că  în Italia nimeni nu știe engleză...  Treacă meargă ...mi-am luat toate examenele aferente și iată-mă pregătindu-mi documentele după ce mă holbasem la listele acelea de mai bine de zece ori, nu de alta dar să mă asigur că nu o fi fost greșeala celor din comisie....
      Revenind la ideea de bază subestimarea pe care ne-o impunem mai mult sau mai puțin singuri poate din teama de necunoscut, din autosuficiență sau depașirea zonei de confort vine mai mult din mintea nostră nu neapărat din barielele externe...
    Așadar ...nu sunt aici să vă spun ce și cum să faceți sunt aici pentru a vă povesti despre faptul că m-am temut de ceva ce am reușit să realizez ...
   Fiecare are experiențele sale dar în același timp trăiește într-un context în care trebuie să aibă cea mai mare încredere în forțele proprii....
     Tu poți face orice îi dorești, doar dacă vrei!
     
  sursa foto: facebook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu